رویدادها آرشیو خبر ها
الگری: کاسرس از حالا اماده حضور در ترکیب است

الگری: کاسرس از حالا اماده حضور در ترکیب است

بازگشت مارتین کاسرس به یووه برای چندمین بار، این انتقالی ست که هر از گاهی اتفاق می افتد و این بار نیز کاسرس پس از پست سر گذاشتن تست های پزشکی رسما بازیکن یوونتوس خواهد شد.

 

در این میان مکس الگری، مربی یووه در خصوص این انتقال گفت:

 

بن عطیه تصمیم گرفت که برود، احتمال پیوستن پوگبا به یووه نیز کم شده، بنابر این کاسرس گزینه مناسبی ست. خیلی خوشحالم، او شرایط و فضای باشگاه یوونتوس را می شناسد، می تواند به تیم ما کمک کند و تا زمانی که بارتزالی نیز اسیب دیده است او می تواند گزینه ای منانسب برای ما باشد، مارتین از قبل اماده حضور در ترکیب است و از امادگی بسیار خوبی برخوردار است. مانژو و خدیرا به بازی برابر پارما بازخواهند گشت، بارتزالی سه و چهار هفته هنوز زمان دارد. بن عطیه هم یووه را ترک خواهد کرد و کاسرس می تواند جایگزین او باشد. بن عطیه در یووه خوب بازی کرد و سال های خوبی داشت، به من توضیح داد که می خواهد برود من نتوانستم او را متقاعد کنم.

 

کین

 

او هنوز باید بیاموزد و تلاش کند، خیلی خوب پیشرفت کرده اما باید همچنان از فوتبال و دنیای این ورزش بیاموزد.

 

لاتزیو

" بازی برابر انها همیشه دشوار است، تیم جنگنده که فوتبال خوبی بازی می کند. رقیبی ست که همیشه به دنبال شکست دادن تیم های بزرگ است و امیدواریم که فرداشب هم برابر ما نتواند موفق شود. بازیکنان اسیب دیده زیادی دارم اما یازده بازیکن برای فرستان در زمین را در اختیار دارم. لاتزیو از نظر فیزیکی تیم خوبی ست و تکنیک خوبی نیز دارد به ویژه که در خانه بازی می کند. اما برای ما این بازی مهمی ست که باید برنده از ان خارج شویم و هر اتفاقی جز پیروزی فاصله ما با رقبا را کاهش می دهد که به هیچ عنوان مورد قبول نیست."

 

امره جان

" او به مانند برناردسکی باید بیشتر تلاش کند و البته نیاز به بازی کردن دارد و با گذشت زمان و هر چه بیشتر بازی می کنند بهتر و اماده تر میشوند."

 

ترکیب

" هنوز تردیدهایی دارم، مطمئنا فردا تصمیم نهایی را می گیرم. شاید با بنتانکور، جان و متویدی شروع کنم. "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: